HEAD IN A DIFFERENT PLACE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
​Full outfit coming tomorrow

Hodet mitt er virkelig ikke på plass hittil denne uken, jeg tror jeg mentalt har tatt ferie! Selv om jeg har vært på tre turer hittil i år, er jeg så klar for neste ferie. Altså hva går av meg i år, jeg vil bare reise hele tiden. Det har kanskje litt med at jeg vil ha bra innhold på bloggen også, og det kan av og til stå litt stille i denne byen jeg bor i. Men jeg må bare roe meg ned, jeg skal jo på ferie om bare litt over én måned. Jeg har brukt dagen på litt av hvert av kjedelige gjøremål, og redigert bilder. Og oppi det hele glemte jeg å blogge tidligere i dag, så derfor ble det en så sen, og liten, oppdatering i dag. Beklager for det, men i morgen skal jeg være tilbake. Håper dere har hatt en fin dag ♥ Hva er deres sommerplaner forresten?

My head is really not in its right place so far this week, I think I’ve mentally taken vacation! Even though I’ve been on three trips so far this year, I’m so ready for the next one. I don’t know what’s up with me this year, I just want to travel all the time. Maybe it has something to do with wanting to post good content on the blog too, and sometimes it can stand still in this city I live in. But I just have to calm down, I’m going on vacation in just a little over a month. I’ve spent the day doing boring stuff, and edited photos. And I totally forgot to blog earlier today, so that’s the reason for such a late, and small, update today. Sorry about that, but tomorrow I’ll be back. Hope you’ve had a good day ♥ What are your summer plans btw?

19 kommentarer

Siste innlegg