SUMMER NIGHTS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
#tbt to being 14 years old and always taking photos like these with the timer on the camera, haha!

Noen bilder fra gårsdagen! Så herlig med sene, varme kvelder med venner, og jeg gleder meg allerede til neste helg, da er det klart for piratfest! Jeg elsker å kle meg ut, og jeg har hatt antrekket mitt i hodet kjempelenge nå, og det er faktisk kun klær jeg hadde i garderoben fra før av. Det er jo helt supert, for det hadde vært litt kjedelig å måtte kjøpe inn kostyme for å bruke én gang. Som regel kan man jo faktisk finne klær i garderoben om du skal kle deg ut, eller kjøpe vanlige klær som du kan bruke til andre anledninger også. Men nå snakker jeg meg bort fra temaet her, jeg skulle jo egentlig bare si at det var en fin kveld i går. Jeg legger ut bilder av hele antrekket mitt i morgen! Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden og lade opp til en ny uke. 

Some photos from yesterday! So great with late, warm nights with friends, and I’m already looking forward to next weekend, because then it’s time for a pirate party! I love dressing up, and I’ve had this outfit in my head for so long now, and that’s actually only clothes I have in my wardrobe already. That’s just great, because it would be a little boring having to buy a costume to use one time. Usually you can find clothes in your wardrobe if you need a costume, or just buy regular clothes that you can use for other occasions too. But now I’m going way off subject here, I was just supposed to say that yesterday was such a nice day. I’ll post photos of my outfit tomorrow! Now I’m just gonna relax for the rest of the evening and recharge for a new week. 
 

8 kommentarer

Siste innlegg