SWIMSUIT SEASON

Adlinks


1 here / 2 here / 3 here / 4 here

Nå nærmer sommeren seg veldig, iallefall sommerferiesesongen, og det er så mye fint badetøy ute nå! Jeg bestilte jo meg endel badetøy tidligere i år siden jeg skulle til Spania, men nå har jeg bare lyst på enda mer siden det har kommet mye mer nå. Bikinier har jeg vel egentlig nok av, men jeg kunne tenkt meg en badedrakt til. Jeg får se hva det blir til etter hvert, men ovenfor ser dere noen av mine favoritter fra Nelly.com akkurat nå. Så mye fint! Linkene er bare til en av delene av bikiniene, men når dere kommer inn på linken finner dere den andre delen der uansett. Nå må jeg vurdere om jeg kanskje skal ha badedrakten ovenfor, mens jeg drømmer meg bort til sol og varme. Vi har ikke bestilt sommerferie enda, så det burde vel gjøres ganske snart. Jeg vil iallefall dra en varm plass og få en fin farge på kroppen! 

Summer is getting closer, at least summer holiday season, and there are so many pretty swimsuits out now! I ordered some swimsuits earlier this year since I was going to Spain, but now I just want even more since there are so much more out now. I guess I have enough bikinis, but I would like one more swimsuit. I’ll have to see what I end up with, but above you can see some of my favorites from Nelly.com right now. So many pretty ones! The links above are just for one part of the bikini, but when you get to the link you’ll find the other part there anyways. Now I have to consider if I’m getting the swimsuit above, while dreaming about sun and heat. We haven’t booked our summer vacation yet, so I guess we should do that pretty soon. I really want to go to a warm place and get a nice tan!

17 kommentarer

Siste innlegg