BURGER NIGHT


Faux fur jacket Cubus / Dress Topshop / Purse and heels Nelly

Den ene kvelden i Oslo dro vi ut og spiste på Døgnvill Burger, og dere må bare dra dit om dere er i Oslo altså, fantastisk mat! Det er en burgerrestaurant med noe for enhver smak, biff, kylling, asiatisk, vegetar, vegan, you name it. Nydelige burgere til en veldig god pris! Og så måtte jeg selvfølgelig ha med søtpotetfries og aioli, mmm. Skulle gjerne spist det akkurat nå! Jeg vet ikke hvor denne dagen har blitt av, jeg har gjort altfor lite fornuftig… Sov altfor lenge fordi jeg sovna altfor sent i natt (klarte ikke å sovne), og så har jeg vært så trøtt i hele dag, og sovna vel en times tid tidligere i kveld. Sunday well spent, hehe. 

One night in Oslo we went out for dinner at Døgnvill Burger, and you just have to go there if you’re in Oslo, fantastic food! It’s a burger restaurant with something for everyone, beef, chicken, asian, vegetarian, vegan, you name it. Delicious burgers to a very good price! And of course I had to have sweet potato fries on the side with aioli, mmm. I would love to eat that right now! I don’t know where this day went, I’ve done nothing today… I slept way too long because I fell asleep so late last night (I just couldn’t fall asleep), and I’ve been tired all day, and I fell asleep for probably about an hour earlier this evening. Sunday well spent, hehe. 
 

8 kommentarer

Siste innlegg