GOT MYSELF A NEW BABY

Se på denne skjønnheten… Dette var altså det jeg kjøpte i går, det fantastiske Olympus Pen E-PL8. Jeg fikk rett og slett en liten åpenbaring her en dag. Jeg har hatt speilreflekskameraet mitt i 7 år nå, og jeg har vært veldig fornøyd med det, men det er tungt og stort, og ikke så lett å ta med seg overalt, noe jeg gjerne vil gjøre siden jeg er blogger. Jeg kjøpte meg derfor et kompaktkamera for noen år siden som skulle være omtrent like bra, men mye lettere å ta med seg. Men det levde liksom ikke helt opp til forventningene mine, og jeg har endt opp med å omtrent bare bruke speilreflekskameraet mitt uansett. Etter å ha sett dette kameraet på utallige blogger, bestemte jeg meg for å dra å se på dette i går, og endte opp med å kjøpe det. Det kommer til å bli så mye lettere nå, og jeg har endelig et bra kamera som er lett å ta med seg, tar veldig gode bilder og er moderne med utrolig mange funksjoner! Jeg holder fortsatt på å teste det ut, lære meg det og finne ut hvordan ting fungerer. Det ser iallefall veldig bra ut hittil!

Look at this beauty… So this was what I bought yesterday, the amazing Olympus Pen E-PL8. I just got an epiphany the other day. I’ve had my SLR-camera for 7 years now, and I’ve been so pleased with it, but it’s heavy and big, and not easy to bring everywhere, which is something I want to do since I’m a blogger. Therefore I bought a compact camera a few years ago that was going to be just as good, but a lot easier to bring places. But it just didn’t live up to my expectations, and I’ve ended up only using my SLR anyway. After seeing this camera on a lot of blogs, I decided to go check it out yesterday, and I ended up buying it. It will be so much easier from now on, and I finally have a good camera which is easy to bring, takes good pictures and is modern with a lot of different functions! I’m still testing it out, learning and figuring out how it works. It looks really good so far! 

10 kommentarer

Siste innlegg