BIK BOK LAUNCH

Hjem, kjære hjem! Jeg blir alltid så trøtt når jeg har vært på tur, jeg tror bare det er noe med luften på flyet som gjør at jeg blir så trøtt. Flyturen i dag var jo bare på under én time, men jeg er så sliten at det føles ut som jeg har reist hele dagen. Nå er jeg iallefall hjemme, og jeg har mange bilder å vise dere! Jeg har kost meg kjempemye på tur med kjæresten min, og konserten var kjempebra! Det blir noen innlegg fremover med bilder fra Oslo, og det første jeg vil vise dere er fra lanseringen av Lene Orvik sin nye kolleksjon for Bik Bok. Jeg hadde egentlig ikke planer om å dra, men vi bodde ganske nært Karl Johan, så jeg endte opp med å ta en rask tur bort dit etter frokost på torsdag. Jeg liker egentlig alle plaggene i kolleksjonen, men endte bare opp med en veldig kul t-skjorte siden jeg prøver å begrense meg litt for tiden. Jeg er obsessed med disse korsettbeltene på klær for tiden, så da falt jeg selvfølgelig for denne t-skjorten. Jeg fikk med en goodiebag også med litt sminke og ett par flasker med forskjellig drikke, så det var jo kjekt!

Home, sweet home! I always get so tired when I’ve been travelling, I think it’s just something with the air on airplanes that makes me so tired. The flight today was under one hour, but I’m still so exhausted that it feels like I’ve been travelling all day. Well, now I’m home, and I have a lot of photos to show you! I’ve had such a great time in Oslo with my boyfriend, and the concert was so good! There will be a few posts the next days with photos from Oslo, and the first thing I want to show you is from the launch of Lene Orvik’s new collection for Bik Bok. I hadn’t planned on going, but we lived quite close to Karl Johan (the street were the store is), so I ended up taking a quick trip over there after breakfast on Thursday. I actually like all the clothes in the collection, but just ended up with a really cool t-shirt since I’m trying to limit myself these days. I’m obsessed with this corset belts on clothes these days, so of course I fell for this t-shirt. I got a goodiebag with my purchase that contained some bits of makeup and a couple of bottles with some drinks, so that was nice! 


 

19 kommentarer

Siste innlegg