VELVET SHOES

Adlink


From Nly Shoes – get them here

Hvor herlige er ikke disse skoene? Som dere kanskje har skjønt nå er jeg veldig glad i Nelly sine sko, de har så mange fine og de fleste av de jeg har er faktisk ikke så ille på foten til tross for den billige prisen! Jeg har lenge hatt lyst på noen litt spesielle sneakers, for de jeg har fra før av er veldig enkle og plain. Svarte, hvite og så ett par som er rosa, og det er faktisk de jeg har brukt mest i det siste. Jeg er så glad i velvet trenden denne våren, så jeg falt pladask for disse. Det er kanskje ikke så lett å se fargen på bildene, men de er lys rosa. Så har de en liiten plattform også, så man kommer litt høyere opp.

How amazing are these shoes? As you might have figured out by now I really like shoes from Nelly, they have so many pretty ones and most of the ones I have are not that bad on the foot either in spite of the cheap price tag! I’ve been wanting some more special sneakers for a while now because the ones I already have are quite simple and plain. Black, white and a pair that is pink, which is actually the ones I’ve been using the most lately. I love the velvet trend these spring, so I fell in love with these. It’s not that easy seeing the color on these photos, but they are light pink. They have a little platform as well, so I get a little bit taller in these. 
 

13 kommentarer

Siste innlegg