WORKOUT ESSENTIALS

Jeg har en ganske stor bag som jeg bruker til trening, og der ligger alltid jeg trenger. Det ligger alltid i bagen sånn at jeg på den måten ikke glemmer noe til trening. Ovenfor ser dere noen av tingene som alltid ligger i bagen, bortsett fra capsen som blir mer en essential i sommer. Jeg har lyst å begynne å gå mer turer/jogge ute når det er fint vær, og da kommer capsen godt med. Vannflaske må jeg selvfølgelig alltid ha med på trening, og jeg prøver å bli flinkere til å drikke mer vann når jeg trener, men det er ikke alltid jeg føler at jeg trenger så mye vann. Jeg bruker knestøtter når jeg tar tunge knebøy fordi det blir litt lettere på beina, og jeg føler beina blir litt mer “spretten” på en måte, vanskelig å forklare. Musikk er selvfølgelig veldig viktig, og det er helt supert med disse trådløse fra Kygo sin kolleksjon, for da kan mobilen bare ligge i bagen. I tillegg stenger de ute det meste av lyd, så jeg er virkelig helt i min egen verden når jeg bruker disse.

I have a pretty big bag that I use for workouts, and in it is always everything I need. It’s always in the bag so that I never forget anything for a workout. Above you can see some of my essentials that are always in my bag, except for the caps that is more of a summer essential. I want to start doing more walks/jogging outside when the weather is nice, and the caps will come in handy then. I of course always need a waterbottle when I’m working out, and I’m trying do be better at drinking more water when I’m working out, but I don’t always feel like I need that much. The Rehband’s are supporting my knees when I do heavy squats, and I use them because it get’s a little bit easier for my legs, and I sort of feel like my legs get a little bit more “bouncy” in a way, it’s hard to explain, haha. And music is so important of course, and it’s great with these wireless headphones from Kygo’s collection, because then my cell phone can stay in my bag. They shut out most  of the outside noise as well, so I’m just completely in my own world when I’m using these. 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg