ICE CREAM RUN

– FIRST OF THE YEAR –

Et sent hei fra meg! Tiden går så fort når jeg er ferdig på jobb åtte og skal hjem og spise middag, jeg må jo nesten bare få i meg noe mat før jeg kan sette meg ned foran pc’en, hvis ikke klarer ikke hodet mitt helt å fungere. Vi så den nyeste episoden av Riverdale til middagen, jeg liker den serien så godt! Det var så kjipt forrige uke da det ikke kom ny episode, jeg går alltid og venter hele uken på ny episode. Vel, nå lengter jeg litt tilbake til isen jeg spiste i går, det var så godt! Årets første, og ingenting slår denne isen med surt jordbærstrøssel. Nam! Nå skal jeg bare slappe av før det blir tidlig kveld, jeg skal jo på jobb igjen i morgen. God helg ♥

A late hello from me! Time goes by so fast when I’m done at work at eight o’clock and am going home to eat dinner, I just have to get some food in my stomach before I can sit down in front of my computer, if not my head won’t work. We watched the newest episode of Riverdale while eating, I like that show so much! It sucked last week when there was no new episode, I’m always waiting the entire week for a new episode. Well, now I’m longing back to the ice cream I had last night, it was so good! The first of the year, and nothing beats this ice cream with sour strawberry sprinkles. Yum! Now I’m just going to relax and have an early night, I’m working again tomorrow. Happy weekend ♥

13 kommentarer

Siste innlegg