THE BEST SMOOTHIE


What you need: 1 banana, 1/2 avocado, a handful of spinach, a handful of mango/pineapple, 1 big date (or 2 small), water, a scoop of green boost powder

Verdens beste smoothie, som jeg nå har oppdatert litt oppskriften på! Denne er SÅ god, og jeg lager den gjerne hver dag, og kunne lett drukket den flere ganger om dagen. Det ser jo alltid litt skummelt ut når det er så grønt, men denne smoothien har jo bare gode ingredienser. Faktisk er det spinaten som gir grønnfargen, og spinat smaker virkelig nada i smoothies. Så jeg har nå begynt å legge i dadler for å gjøre den litt søtere (takk til Ingrid for det tipset!), og green boost pulver for å få i meg enda mer næring. Fikk dette pulveret fra Janni i Marbella siden hun er sponset av Fitnessguru, så jeg tok likegjerne med meg tre bokser hjem siden hun hadde så mye. Pulveret inneholder blant annet sink, spirulina, chlorella, hvetegress og massevis av frukt og grønnsaker. Jeg er ikke alltid så flink til å få i meg dette, så da er det supert at det er så mye i dette pulveret. Jeg kjenner bare en liten smak av surt eple når jeg har det i smoothien! Smoothien er forresten helt super uten dette pulveret også ♥

The best smoothie in the world, and I’ve now updated the recipe! This is SO good, and I make it almost every day, and could’ve easily had it several times a day. It always look a little bit scary when it’s so green, but this smoothie only has tasty ingredients. It’s actually the spinach that makes it so green, and you can’t taste it all in smoothies. I’ve now started adding dates to the smoothie to make it sweeter (thanks Ingrid for the tip!), and green boost powder for even more nutrition. I got this powder from Janne in Marbella since she’s sponsored by Fitnessguru, so I just as well took three boxes home since she had so much. The powder contains, among other things, zinc, spirulina, chlorella, wheat grass and lots of fruits and vegetables. I’m not always that good at eating enough of this on my own, so it’s great the powder has so much of these ingredients. I only taste a little bit of sour apple when I have it in my smoothie! And the smoothie is by the way great without this powder as well ♥

13 kommentarer

Siste innlegg