AT WORK

God morgen, søndag! Her har dere noen bilder fra jobb på fredag da jeg tok med kameraet. Det var ganske mye å gjøre så vi knipset bare noen raske bilder innimellom, må jo fokusere på å gjøre det jeg får betalt for, hehe. Men her ser dere iallefall litt av butikken jeg jobber i, som er Cubus for dere som ikke har fått det med dere. Det har ikke skjedd så mye denne helgen, jeg brukte lørdagskvelden på å ordne diverse ting på bloggen, som å oversette ting og endre headeren. Tror jeg kommer til å beholde denne headeren en stund nå, syns den er enkel og fin.

Good morning, Sunday! Here you have some photos from work on Friday when I brought my camera. It was a lot to do that day so we just took some quick photos, since I have to focus on doing what I’m getting paid for, hehe. But here you can see a little bit of the store I’m working at, which is called Cubus by the way. Not much has happened this weekend, I spent my Saturday night fixing stuff on the blog, like translating things and changing my header. Think I will keep this header for a while now, I think it’s so simple and nice. 

13 kommentarer

Siste innlegg