HOTEL IN PARIS

Det var så fint hotellet vi bodde på i Paris, så jeg må selvfølgelig vise dere litt. Hotellet heter Hotel Diva Opera (haha, jepp) og det lå i et fint område, nært metrostasjoner som tok oss overalt. Veggene i gangene var fylt av svarte/kremfargede striper, SÅ fint!

The hotel we stayed at in Paris was so nice, so of course I have to show you. The hotel is Hotel Diva Opera (haha, jepp) and it’s located in a nice area, close to metro stations so we could go everywhere. The walls in the hallways were filled with black/creamy stripes, SO pretty!

Nå er det på tide å ta fatt på denne dagen, jeg har hatt en veldig treg morgen. Jeg har vært så trøtt og sliten etter jeg kom hjem fra Marbella, så disse dagene har ikke vært spesielt produktive. Men det er jo påske, så det er vel lov. Spesielt etter den aktive starten på påsken jeg hadde. I morgen blir det fullt kjør igjen, og det gleder jeg meg også veldig til.

Now it’s time to start the day, I’ve had a very slow morning. I’ve been so sleepy and tired since I got home from Marbella, so these days haven’t been so productive. But it’s easter, so I guess it’s allowed. Especially after the active start to the easter that I had. Tomorrow it will be back to normal again, and I’m excited about that too. 

Enjoy the last day of easter! ♥

12 kommentarer

Siste innlegg