UKEN SOM GIKK – UKE 13

Hvordan er vi nesten i uke 14? Dette året går altfor fort!

Ukens opptur: Er det noen tvil? Paris selvfølgelig! Jeg er helt forelsket i denne byen allerede, og gleder meg til å se mye mer ♥

Ukens nedtur: Denne uken kan jeg faktisk ikke komme på noen nedtur… Vel, da har det vært en bra uke! 

Ukens sang: Symphony av Clean Bandit og Zara Larsson!

Ukens serie: Det må nok være den samme som forrige uke, The Royals! Den serien er HELT rå altså, dere må bare se den. Den handler altså om kongefamilien i England (fiksjon altså, ikke basert på den ekte kongefamilien) og der er mye drama, intriger og korrupsjon. Nå har jeg sett ferdig alt som har kommet hittil, og det er så mange syke twister i den siste sesongen! Jeg har sett på Viaplay, der ligger alle tre sesongene. 

Ukens høydepunkt: Det må jo nesten være Paris det også, men skal jeg nevne noe annet så må det være frisørtimen på torsdag. Jeg elsker å være hos frisøren og bli dullet med, og ikke minst å få freshe opp håret igjen!

Ukens innlegg: My skin care routine fikk jeg mange treff på, så det var tydeligvis et tema folk syns er interessant! 

Ukens craving: Jeg laget noe veldig digg tidligere i uken, som jeg har gått og småspist på siden. Jeg vil ikke nevne hva det er enda fordi det kommer innlegg om det til uken, men det er noe påskesnacks altså. Jeg måtte jo lage noe til påsken selvfølgelig ♥

Ukens treningsøkt: Jeg fikk unnagjort fem økter før vi dro på tur, og det er jeg veldig fornøyd med! Jeg tror tirsdagens økt med bryst og triceps var den beste, der avsluttet jeg med noen tøffe intervaller på mølla også. Digg! Ellers blir jo det mye gåing i disse dager også, hehe. 

♦ Hadde dere en fin uke?

5 kommentarer
    1. Høres ut som en kjempe fin uke 🙂 Har kjempe lyst å oppleve Paris! Var innom i noen timer for et års tid siden, men ikke nok til å faktisk oppleve byen. Kos deg masse og nyt turen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg