JEG TRENGER DERES HJELP!

Jeg har et lite problem, nærmere bestemt et pakkeproblem, og jeg trenger deres hjelp! Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken jakke jeg skal ta med. Jeg har allerede pakket en god del klær, og jakker veier jo en del, så her må jeg rett og slett bare ta et valg. Men det er så vanskelig! 


Skinnjakka passer jo til alt, men problemet med den er at det fort kan bli VELDIG varmt i sola. Det er meldt 16-18 grader og sol når vi er der, så da kan jo det bli litt varmt. 


Bomberjakka har jeg også veldig lyst til å ha med, den går kanskje ikke til like mye men er så kul, og jeg føler den er passelig til temperaturen? Samtidig kan denne være litt kaldere på kvelden kanskje?

Uff, det burde ikke være mulig å slite så mye altså, haha. Men nå håper jeg iallefall at dere vil hjelpe meg å velge, så blir det litt lettere for meg!

♦ Skal jeg ta skinnjakka eller bomberjakka?

13 kommentarer

Siste innlegg