UKEN SOM GIKK – UKE 8

Ukens opptur: Denne uken har vært veldig fin, med mange oppturer! Lunsjen med Sara på torsdag, middag ute med kjæresten på fredag, bursdagen til Caroline i går, og i dag var jeg hjemme med familien og spiste fastelavnsboller. Kjempekoselig! 

Ukens nedtur: Snøen!! Heldigvis har det regnet bort endel nå. 

Ukens sang: It Ain’t Me med Kygo og Selena Gomez. SÅ kul! Ser norske anmeldere ikke syns den var spesielt bra, og at den var veldig klassisk Kygo. Men hvorfor skal det være noe negativt? Det han gjør er jo veldig bra, og det er jo slik han har fått suksess, så hvorfor skal han begynne å gjøre noe i en annen stil da? 

Ukens serie: The People vs. O.J. Simpson! Jeg er helt hekta på denne serien, og den er SÅ spennende. Ble så glad da jeg fant ut den hadde kommet til Netflix, for denne har jeg hatt lyst å se lenge. Det handler jo om rettsaken til O.J. Simpson, blant annet var jo det den saken som gjorde Kardashian-familien kjent. Jeg visste veldig lite om denne saken fra før av, så jeg syns det er så spennende å følge med på.

Ukens høydepunkt: I dag testet jeg ut ny max på knebøy, og jeg har økt med hele 10kg på seks uker! Jeg er SÅ fornøyd! 

Ukens innlegg: New York Memories ♥

Ukens craving: McFlurry med daim, haha. Tar meg tilbake til barneskolen/ungdomsskolen da det var standard å dra på McDonald’s og kjøpe McFlurry. Det er jo SÅ godt! Selv om jeg har cravet det har jeg kun spist det én gang da, det kunne jo fort blitt flere. 

Ukens treningsøkt: Det må jo nesten bli dagens økt da jeg testa knebøyen igjen. Gøy at jeg har økt så mye, og det merker jeg veldig godt også! Det ble seks økter denne uken, og alle var gode økter, så jeg er veldig fornøyd. Neste uke blir jo det ikke like mye trening siden jeg er i London, men mye bevegelse blir jo det! Shopping tar jo på det også, hehe. 

Nå holder jeg på å pakke til London, i morgen tidlig drar vi! Jeg skal prøve å blogge derfra med iPaden, så jeg håper det funker fint. Jeg har jo med kamera, så jeg kan føre over bilder via Wi-Fi. Skal prøve å forhåndsskrive noen innlegg også, har iallefall ett klart, så må jeg se hva mer jeg rekker. 

♦ Hadde dere en fin uke?

11 kommentarer

Siste innlegg