GREEN SMOOTHIE IN THE MORNING



Banan / spinat / avokado / mango eller ananas / sitron / vann

Denne smoothien her, SÅ god!! Nå var det en stund siden jeg laget den sist, og med en gang jeg smakte på den skjønte jeg ikke hvorfor. Den er så god og forfriskende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Før syns jeg det var litt skummelt med drikker osv som var grønne, men denne smaker ikke grønt i det hele tatt. Oppskriften fant jeg på Janni Delér sin blogg for noen måneder siden. Både spinat og avokado gir mye farge, men lite smak, så denne smaker mer av de andre fruktene oppi. Jeg bruker en smoothieblanding med mango og ananas (en av delene holder), og så tar jeg gjerne litt chiafrø og hempfrø oppi også ♥ 

Om noen timer står jobb før tur, så nå meg jeg ordne meg sånn at jeg får tatt noen antrekksbilder før den tid. Og før det begynner å regne. 

21 kommentarer

Siste innlegg