WEEKEND SMOOTHIE RECIPE

Jeg lager smoothie nesten hver eneste dag, og har prøvd endel ulike oppskrifter, men nå har jeg funnet 2-3 stykker som virkelig har blitt mine favoritter. I hverdagen liker jeg å gå for litt grønnere smoothies, mens i helgen er det kjekt med en litt søtere en. Jeg fant denne oppskriften da jeg Googlet smoothie med mandelsmør, nemlig fordi jeg har en krukke med mandelsmør som jeg syns var for seig til å spise sammen med andre ting, så da tenkte jeg det var perfekt i en smoothie. Denne ble fort en favoritt, og jeg har laget den hver helg siden. 

Til to glass eller ett stort (0,5l) trenger du:

♥ 1 banan

♥ 1/2 cup (125ml) frosne jordbær

♥ 1/4 cup (60ml) yoghurt naturell

♥ 1 spiseskje + 1 teskje mandelsmør eller peanøttsmør

♥ 1 spiseskje honning

♥ 1 cup (250ml) vann

♥ En liten klype salt

Hiv alt i blenderen, og du får en søt, rosa smoothie som er perfekt til helgen ♥

– Har du en god smoothieoppskrift til meg? 
 

10 kommentarer

Siste innlegg