2016

Så, dette året som gikk da.. Jeg føler egentlig at 98% av de jeg har hørt eller lest snakke om året som gikk, har sagt at det var et skikkelig drittår? Og jeg føler på en måte ikke jeg kan si at det var et drittår for meg, fordi det var mye bra som skjedde. Jeg var jo så heldig å få jobb som butikksjef som 20-åring, som gjorde at jeg vokste mye, fikk mulighet til å spare mye penger, og ikke minst er det et sykt bra tillegg på CV’en min. Mange av venninnene mine flyttet hjem, og kjæresten min kom hjem fra Forsvaret, og vi flyttet etter hvert sammen. Så det var jo helt supert!

Men, 2016 ødela kroppen min. Jeg har aldri vært så sliten i hele mitt liv, og det gikk utover så mye. Jeg kjente ikke igjen meg selv, og var mye dårlig og hadde lite matlyst fordi jeg var sliten og stresset, i tillegg til sterke migreneanfall her og der. Jeg klarte liksom aldri å slappe helt av. Det tæret skikkelig på kroppen, det ødela meg rett og slett. Jeg har det heldigvis mye bedre nå, men kroppen min er fortsatt påvirka av det året. Matlysta er fortsatt ikke på topp i forhold til det den var før, men jeg har jo fortsatt et håp om at den kommer til å bli som før en eller annen gang. For nå er det mye jeg fortsatt ikke klarer helt tanken på, mat som jeg var veldig glad i før. På den positive siden har det åpnet opp for litt andre valg i matveien, blant annet prøver jeg meg mye på vegetarmat som har vært veldig spennende! Men dette kan jeg heller skrive mer om senere, det var jo ikke det dette innlegget skulle handle om. For å gjøre innlegget litt mer positivt igjen, vil jeg gjerne dele noen bilder fra året mitt, det var jo mye hyggelige ting som skjedde:


Jeg opplevde Barcelona for første gang, og for en FANTASTISK by! Vi var der i én uke, og det var rett og slett ikke nok. En av favorittstedene jeg har besøkt, og selv om vi fikk se utrolig mye har vi definitivt ikke sett nok derfra. Åh nei, virkelig bare en fantastisk by altså. 


Som dere sikkert har sett allerede ble jeg “kort”håra (i forhold til det jeg var iallefall) og blond, og jeg har ikke angret ett sekund. Jeg trives SÅ godt med det håret jeg har nå. 

I løpet av året var jeg på to jobbturer til Varner sitt hovedkontor med Cubus, tre Osloturer utenom jobbturene, én Bergentur, Justin Bieber konsert, Jugendfest (stor festival i Ålesund), i tillegg til ellers mange kjekke kvelder med vennene mine. Jeg ble obsessed med Kylie Cosmetics (og generelt leppestifter, jeg har altfor mange), juicing, smoothies og Instagram. Jeg har jo alltid vært glad i Instagram, men jeg tror nok det ble ekstra det siste året for å fylle tomrommet etter bloggen. Om dere vil se mer av året mitt kan dere gå inn på min Instagram @malindh. 

Vel, hva med at vi nå legger bak oss året som var (regner egentlig med at de fleste av dere har gjort dette allerede) og fokuserer på her og nå, og dette nye, spennende året vi har foran oss! Jeg trengte en ny, frisk start, og det har gjort meg veldig godt allerede. 

– Hvordan var deres 2016?
 

5 kommentarer
    1. 2016 var ganske bra for meg personlig,men når jeg tenker på de forferdelige tingene som skjedde i 2016 og starten av 2017.. Så blir jeg bare trist….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg