LET’S TRY THIS AGAIN

Så sitter jeg her igjen, og prøver å ikke tenke på hvor uvant det fortsatt er å skrive her. Men nå må jeg bare bli vant til det igjen, for jeg har nemlig bestemt meg for å gi dette et forsøk til. Jepp, jeg skal begynne å blogge igjen. Og det har vært en stor avgjørelse for meg å ta, og jeg har tenkt lenge på det. Jeg vil gjøre dette skikkelig når jeg først skal gjøre det. Det er nå jeg har tid til det, så da ser jeg ikke noe feil i å prøve igjen. Jeg er motivert, jeg har idéer, og jeg føler meg glad og lettet for at denne bloggen skal bli en del av meg igjen. 

Jeg har skrevet ned masse idéer til innlegg, og det skal jeg fortsette med hver gang jeg kommer på noe jeg vil skrive om. Jeg vil ligge foran, jeg vil lage interessant innhold, og mest av alt skal denne bloggen handle om ting som interesserer meg, og ting som er en del av livet mitt. Jeg vil nok gå litt mer bort fra å skrive om hverdagen min enn jeg har gjort før, men har jeg noe på hjertet er det fint å ha en plass å få det ut. Jeg kommer blant annet til å skrive ett innlegg om 2016, da det på noen måter var et tøft år for meg. Ellers vil jeg som regel holde det positivt her inne. Vet ikke hvor mange lesere som er igjen her etter all denne tiden, men kan tenke meg det ikke er så veldig mange. Sånn går det når man slutter, men jeg håper det er noen få som fortsatt er interessert iallefall.

Det var uvant å stå foran kamera igjen i dag, men det gikk overraskende fint. Flere bilder av antrekket kommer i et senere innlegg. 

Da er det vel bare én ting å si… Vi ses senere! Og ja, nytt design kommer selvfølgelig etter hvert. 
 

16 kommentarer

Siste innlegg