HEI

Jøss, hvordan starter man noe sånt etter ett år? Nærmere bestemt 346 dager. For 7. november i fjor var sist gang jeg skrev et innlegg her, og det var vel egentlig slutten. Etter en stund tenkte jeg “Nå har jeg sluttet å blogge. Faktisk sluttet å blogge.” Og det var jo litt rart, men hele året hadde vel egentlig bare ledet til det øyeblikket jeg sluttet. Ett år tidligere hadde jeg aldri sett for meg å slutte, ikke med det første. Men sakte bare dabbet det av. Til og med i New York, byen som aldri sover, følte jeg ikke at jeg klarte å komme med innholdsrike innlegg, og jeg hadde heller ikke overskudd til det. 

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men av og til får jeg lyst til å skrive, og ta bilder. For selv om det er over 1,5 år siden jeg var en aktiv blogger, så var jo bloggen en stor del av meg i seks år. Derfor vil nok skrivelysten (eller for all del blogglysten) alltid ligge litt bak i hodet mitt. Når det skal sies, er dette ikke et innlegg om at jeg er tilbake på bloggfronten. Dette er bare et innlegg som jeg skriver fordi jeg hadde lyst til å ta bilder og skrive litt i dag. Om det blir noen flere innlegg etter dette vet jeg ikke. Jeg har litt på hjertet om denne bloggverdenen (som er en av grunnene til at jeg ikke har lyst å blogge lenger) som jeg kunne tenkt meg å skrive litt om. Men vi får se. 


Og det milelange håret mitt med den “Tumblr-kjente” ombréen? Long gone. 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg