BOOTCAMP MED SELVESTE…

Hei! Det tok ikke lang tid før jeg måtte skrive et nytt innlegg, jeg har nok savnet bloggen mer enn jeg trodde. Jeg satt iallefall igjen med en god følelse etter innlegget jeg skrev igår, og tilbakemeldingen jeg har fått i ettertid kan jeg heller ikke klage på. Jeg vil ikke love noe for hvordan det blir fremover, jeg må ta det i mitt eget tempo og finne en balanse. Men jeg er glad for å ha startet igjen!

Jeg har fortsatt noe å vise dere fra New York, og det er da jeg var på bootcamp med selveste Kayla Itsines! Jeg vet ikke hvor mange av dere som har hørt om henne, men hun blir mer og mer kjent nå, har jeg merket. Jeg begynte å følge henne for over ett år siden, og i januar startet jeg på treningsprogrammet hennes, som jeg trente i tre måneder. For dere som ikke vet hvem hun er, så er hun en personlig trener fra Australia som har laget et treningsprogram som heter Bikini Body Guide som varer i tre måneder, og hun har også et til som du kan trene når du er ferdig med det første programmet. Det er ikke gratis, men for min del var det verdt pengene og jeg syns det fungerte veldig bra. Sjekk for eksempel instagrammen hennes (@kaylaitsines) for inspirasjon og ulike transformations hun legger ut av folk som har trent programmet hennes. Det var ingen tvil om at jeg måtte dra på bootcampen hennes da hun kom til New York, så det var perfekt at det var helgen før jeg flyttet derfra.


Det var SÅ tungt (ikke overraskende ettersom øktene hennes er tunge), men veldig gøy og motiverende å være med på! Og ikke minst var det utrolig gøy å endelig få møte min “personlige trener” fra Australia. Hun snakket også mye om kroppspresset som er i dag, og at det hun syns er viktigst er at man selv er fornøyd og komfortabel med kroppen sin, og ikke sammenligner seg med alle andre. Og det er jo det som er viktigst, å trives i sin egen kropp.

Dette var den siste “store” opplevelsen jeg hadde i New York, og det var virkelig en bra avslutning. Jeg tenker å etter hvert lage et lite oppsummeringsinnlegg om året mitt i New York. Jeg føler jo jeg har opplevd ganske mye!

– Flere her som har hørt om Kayla Itsines?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg