SKJEBNEN FOR BLOGGEN

Hei! Wow, det er mildt sagt veldig rart å skrive her nå, tre måneder senere. Sist jeg skrev her var i New York, 23. juni (amerikansk tid iallefall), dagen før jeg flyttet derfra. Det var aldri planen at det skulle gå så lang tid før jeg skrev et nytt innlegg igjen, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva planen var engang. Jeg har vel ikke hatt noen plan for bloggen egentlig. Det tok jo noen dager før jeg kom meg helt til rette hjemme, og etter det var det liksom litt sånn “hva gjør jeg nå da?”. Altså hva har man å blogge om når man plutselig bor i Ålesund, og ikke New York? Hva skjer her som er interessant å blogge om? Og der er jeg litt fortsatt.

Hverdagen min består av jobbing på Cubus og trening. Det er stort sett det. De aller fleste nære vennene mine har flyttet bort for å studere (bortsett fra Sara heldigvis, haha) og kjæresten min er i Forsvaret. Så ja, livet mitt er ikke sykt spennende, og da står jeg litt fast på bloggingen også. Jeg aner ikke hvordan skjebnen for bloggen er nå, hva skal jeg gjøre med den? Jeg kommer såklart ikke til å slette den, jeg har for mange minner her, men skal jeg bruke den? Problemet er bare at hvis jeg skal begynne å blogge igjen, så vil jeg det skal være kvalitet. Jeg vil ha gode bilder, og gode innlegg, og jeg vet at det tar mye tid og innsats. Det største problemet jeg ser nå er egentlig det at jeg gjerne skulle hatt en personlig fotograf, haha. Det er begrenset hvor mye man får til med selvutløser og kamerastativ, føler jeg. Jeg føler meg rett og slett litt stuck. Og så er det tider der jeg syns det er deilig å ikke føle noe forpliktelse til bloggingen lenger, men så er det også tider der jeg får skikkelig kick og har skikkelig lyst å blogge. Men hvordan starter man igjen etter en så lang pause, og en så stor endring på livet?


Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, men det føles godt å skrive igjen. Uvant, men godt. Så får vi se hvordan det føles ut etterpå, og i morgen. For nå når jeg sitter her og skriver, så bare dukker det opp flere ting jeg gjerne vil skrive om. Det er vel naturlig at det blir sånn etter tre måneder uten, og generelt lite blogging gjennom hele året.

Denne bloggen har vært en stor del av livet mitt i seks år nå, det er vel fortsatt litt tidlig å gi seg?

7 kommentarer
    1. Gleder meg til å følge deg videre 🙂 Har ikke vert innom her før, men skal definitivt bli en fast leser 🙂 Ta gjerne en tur innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad:) Ønsker deg en super søndagskveld videre!

    2. Er alltid litt slit med bloggingen i starten igjen, men føler man kommer fort inn i det. Men akkurat det med personlig fotograf skjønner jeg VELDIG godt. Skulle gjerne hatt en selv, da hadde alt blitt mye lettere, haha

    3. REBECCA HOLDER: Ja, det er godt å være tilbake iallefall 🙂 Haha, skulle nesten fulgt med en personlig fotograf når man starter å blogge 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg