SOME NEW GIRLY STUFF

New York tid: 21:36.

Det er jo veldig sjeldent jeg legger ut innkjøp nå, så jeg føler nesten det er på tide å vise noe. Tror forresten det er like greit at jeg ikke alltid viser alt jeg kjøper, for de siste ukene har jeg nok kjøpt litt for mye, heheh. Men det er nok ting dere får se etter hvert uansett, for eksempel når jeg snart kommer hjem til mitt kjære kamerastativ og selvutløser. Just like old times ♥

Vel uansett, i går tok jeg turen innom Sephora og Duane Reade for å hamstre inn litt sminke som jeg kan ha med hjem. Sminke er jo mye billigere her, hvertfall alt av drugstore-sminke, så da ble det litt av det så jeg har en stund. Jeg klarte å kjøpe en farge mørkere enn jeg egentlig bruker i foundationen, og en farge lysere i concealeren da, så sånn kan det gå, haha. Vel, jeg har jo blitt litt brunere nå, og håper på å bli enda brunere i løpet av sommeren, så da går det nok fint. Jeg er faktisk alltid blekere i ansiktet og på halsen enn resten av kroppen uansett, så da går det greit å bruke en foundation som er litt mørkere. En lysere concealer syns jeg også går veldig fint for da lysner det opp under øynene litt. Men nok snakk om det, her er hva jeg kjøpte:

Et sett med ulike bronzing produkter, perfekt for sommeren! Settet kostet $39, som jeg syns var en super deal. Jeg kjøpte også inn en flaske av fuktighetskremen jeg bruker fra Benefit, siden jeg ikke får tak i den i Norge (hadde nok vært svindyrt der isåfall). Og så er det min favorittmascara fra L’Óreal, selvom jeg har prøvd andre i mellomtiden så er det alltid den jeg går tilbake til, jeg elsker den. Foundationen og concealeren fra Fit Me-serien til Maybelline har jeg også brukt i ett par år nå og jeg syns de produktene er fantastiske. Jeg endte også opp med noen nye neglelakker fra Essie og Sally Hansen i fine nude- og pastellfarger. Gleder meg til å prøve ut, jeg er så lei av neglelakkene jeg har fra før av.

Merker det var veldig uvant å skrive et slikt innlegg nå, det er jo veldig lenge siden. Men sånn jeg har skjønt er det veldig populært hos mange av dere, så da er det vel greit av og til?

Nå må jeg snart komme meg i seng, jeg skal tidlig opp på bootcamp i morgen! Gleder meg veldig. Mer om det kommer senere ♥

– Noen som har noen av de samme produktene kanskje?

2 kommentarer
    1. Halloen kjære Malin! Ser ut som du har gjort bra kjøp! Det er nok mykje billegare der borte enn her. Kos deg masse med dei få dagane du har igjen der borte i NY!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg