NEW YORK MEMORY IN THE LITTLE BLUE BOX

New York tid: 20:51.

Jeg har lenge hatt planer om å kjøpe noe fra Tiffany’s som et minne fra New York, men da jeg brukte en god del penger på å reise hjem nå sist, så fant jeg ut at jeg heller skulle droppe det. Her om dagen våknet jeg til en melding fra mamma om at hun ville spandere på meg noe derfra sånn at jeg har som et minne fra New York fordi hun syns jeg har vært veldig flink og er stolt av meg (felte en liten tåre fra øyekroken da jeg leste det ja♥), så da ble det jammen meg et innkjøp derfra. Virkelig ingen tvil om at mammaen min er best ♥



Jeg forelsket meg i disse øredobbene, jeg syns de er så søte og virkelig et perfekt minne herfra. Det står “Please return to Tiffany & Co New York”.

Jeg har det litt travelt i disse dager med tanke på at det kun er 8 dager igjen av skolen og til jeg skal hjem, så bloggingen blir jo litt så som så, men det er jo ikke akkurat nytt fra resten av dette året, haha. Noen innlegg til blir det iallefall, og til og med en video!

– Hva syns dere?

1 kommentar
    1. kjære Malin! Ørepynten er aldeles nydelig, og blir nok et veldig kjekt minne å ha etter året i N.Y. Ingen tvil om at du har den beste mamma i verden!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg