TRENING, PARKEN OG JUNK FOOD

New York tid: 21:47.

Nå er det endelig helg og nok en skoleuke er over. Neste uke starter uke 10, og etter den er det bare to uker med skole igjen før semesteret er over! Da har jeg faktisk bodd her i ni måneder, det er så rart å tenke på.

Vel, jeg har noen bilder fra dagen min å dele. Jeg glemte kameraet hjemme, så det ble telefonbilder i denne omgang, men det får gå. Dagen startet med en treningsøkt, og senere dro Ina og jeg på en butikkrunde, før vi satte oss i Central Park en god stund, og så tok vi turen til Shake Shack for en digg, usunn middag.

Dette bildet er fra tidligere i uken, jeg digger tightsen! Den er egentlig lilla, men det kan jo dere ikke se på bildet, haha. Jeg har det SÅ gøy på trening for tiden, har masse motivasjon. I morgen blir ukens sjette og mest sannsynlig siste økt for uka, hvis ikke jeg tar meg en joggetur på søndag. Treningssenteret er nemlig stengt på søndager, og det syns jeg er litt kjedelig, haha.

Vakre parken!



Og dagens digge middag! Hvis dere skal til New York så MÅ dere ta turen innom Shake Shack! Hvis dere har hørt om/vært på In N’Out i California, så kan vel Shake Shack sammenlignes med det. Det er på en måte østkysten sin In N’Out. Dette er fast food i en annen dimensjon enn McDonald’s og Burger King! Kvaliteten er 100 ganger bedre, med ferske grønnsaker og kjempegodt kjøtt, og chipsen er også veldig god og crispy. Ina spiste vegetarburgeren og hun likte den veldig godt, så der er nesten noe for alle. De har til og med hundemat der, haha.

Planene for morgendagen er enda uklare, blir vel å ta det litt på sparket og se hva jeg føler for i morgen. Håper dere har en fin helg!

– Hva gjør dere i helgen?

2 kommentarer
    1. Så gøy å lese kva du gjer på i NY! Du kan trygt ete ein big junkporsjon når du trener så mykje som du gjer! God helg, kjære Malin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg