EXPLORING THE PARK

New York tid: 21:23.

Vi var som sagt en tur i Central Park i går, og det var en fantastisk dag å være der på, selvom vi forsåvidt bare lette etter skygge. 30 grader og sol blir ganske intenst, MEN jeg klager ikke altså, hehe. Planen først var å utforske mye av parken, men etter butikkrundene var vi så slitne at vi egentlig bare ville finne oss en plass i skyggen i parken. Vel, det endte opp med at vi fant et slott midt i parken. Det var veldig gøy, for vi har hatt lyst til å finne dette slottet, og så var vi tilfeldigvis bare i nærheten i går og så det plutselig. Det er ganske utrolig alt man kan finne i denne parken, og slottet var veldig kult!





Det ligger rett vedsiden av et teater inne i parken, hvor de blant annet viser Shakespeare in the Park. Føler jeg må få med meg dette en dag også, bare for å ha gjort det. Vi har bestemt oss for å ta en dag og bare utforske masse i denne parken, men da må vi nesten dedikere hele dagen til det og ikke gjøre noe annet, for man blir jo ganske sliten. Spesielt når solen steker. Jeg hadde bare på meg en kjole i går og det var SÅ varmt. Virkelig summer in the city.

For øyeblikket er det storm ute, med masse regn, torden og lyn. Jeg fikk til og med nødvarsel på telefonen tidligere i dag om at det var flomvarsel og at man måtte holde seg unna flomområder, haha. Når det først regner så skjer det skikkelig altså.

– Hvordan er været hos dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg