NÅR HJEMLENGSELEN TAR OVER

New York tid: 19:29.

Hei dere! Long time no see, as usual. Siden sist har jeg faktisk vært en tur hjemme i Ålesund. Det er ikke til å skjule at jeg har slitt fryktelig med hjemlengsel dette halvåret, og da spesielt siden jeg kom tilbake hit etter påske. Det er flere ganger jeg har sett på flybilletter hjem for å være hjemme i noen dager, men har alltid konkludert med at det har vært altfor dyrt. Vel, 17. mai var faktisk den tyngste dagen jeg har hatt hittil med tanke på hjemlengselen, og jeg så da ingen annen vei enn å dra hjem i noen dager. Så det gjorde jeg da. Jeg bestilte den søndagen, og på torsdagen satt jeg meg på flyet hjem. Det var faktisk ingen andre enn kjæresten som visste om det, så på fredag fikk jeg gleden av å ikke bare overraske vennene mine, men også familien. Veldig gøy! Jeg hadde fire fantastiske dager hjemme, og det hjalp virkelig veldig mye på motivasjonen. Nå er det jo under fire uker igjen til jeg drar hjem, og det kommer nok til å gå veldig fort. Jeg savner fortsatt hjemme, men nå når det er så kort tid igjen så vet jeg det går fint.

Da jeg landet her igjen på tirsdagskveld var jeg så heldig å få lande til solnedgangen, og det var utrolig vakkert! Hvis dere ser godt etter på bildet så ser dere såvidt Manhattan. Skulle ønske kameraet virkelig kunne fange akkurat hvordan det var, for det var helt nydelig.

Jeg har hatt en fin dag i dag med trening på morgenen, noen få minutter med soling i parken (jeg klarte dessverre ikke være der lenge med tanke på min panikk for veps og humler) og så dro jeg på treningstøyshopping. Nå gleder jeg meg masse til trening i morgen med helt nytt antrekk, hehe.

– Hvordan står det til med dere? Stay strong dere som er under eksamensstresset nå, snart ferie!

1 kommentar
    1. Så gøy å få treffe deg i Ålesund! Gjorde sikkert veldig godt for heimlengselen å få nokre få dagar heime! Nyt resten av tida i N.Y.!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg