BESØK I STORBYEN

New York tid: 20:49.

Hei dere! Da var det på tide å skrive noen ord her igjen. Det var det forsåvidt for lenge siden, og jeg er irritert på meg selv for hvor dårlig bloggingen har vært de siste ukene/månedene. Jeg har vært veldig sløv etter jeg kom tilbake hit etter påske, og hatt lite motivasjon til det meste. Jeg tror kanskje det var fordi jeg rett og slett ikke var klar i det hele tatt for å dra tilbake hit etter påskeferien, jeg hadde jo det så bra hjemme. Menmen, skolearbeidet er nok det eneste som ikke har blitt påvirket av sløvheten min, så det er jo i det minste bra da. Nå begynner motivasjonen å komme tilbake, så da må jeg prøve å få til bedre blogging også. I løpet av denne uken kommer det et innlegg om søknadsprosessen jeg hadde til Berkeley.

Iallefall, her har dere noen bilder fra da mamma var på besøk her for ett par uker siden:



9/11 Memorial og Freedom Tower, også kalt One World Trade Center. Det er SÅ vakkert der, med to store “fossefall” akkurat der tvillingtårnene sto, og på gjerdene rundt er navnene til de som omkom inngravert. ♥

Mamma og meg ♥

En tåkete dag i Central Park. Det er ganske fascinerende hvor tåkete det er her, med en gang det skyer til og regner. Jeg ser jo Manhattan skylinen på vei til skolen hver dag fordi subwayen går over bakken i en liten stund, og noen ganger kan jeg ikke se skylinen fordi det er så tåkete!

Jeg skal prøve å bli flinkere til å oppdatere her altså. Lover.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg