SPRING FORWARD

New York tid: 22:21.

God morgen til dere og god tirsdag, selv om det fortsatt er mandag her. Jeg som har vært så aktiv på bloggfronten den siste uka klarte å ødelegge det i helga, men det skjedde så lite interessant at det var nok like greit. Jeg var bare en tur i byen og handlet inn til et skoleprosjekt, og så startet jeg på prosjektet senere. Jeg prøvde å holde meg litt unna skolearbeid også, for jeg kjente at jeg bare måtte ha en skikkelig pause, nå når jeg faktisk har hatt tid til å ha en pause. Det gjorde godt!

Ellers, skal jeg fortelle dere noe gøy? Våren har ankommet New York! ENDELIG! Vi stilte faktisk klokken frem natt til søndag, og etter det kom våren, så det var vel det som måtte til. I dag har vi hatt hele 12 grader, og det er meldt bra fremover også. LYKKE ♥ Kanskje jeg er så heldig og får vårvær på bursdagen min om 8 dager også? Det er faktisk sjeldent jeg får! Men ja, vi har stilt klokken, og i Norge skal ikke det gjøres før om tre uker, så frem til da er det kun 5 timer tidsforskjell istedenfor 6. Det utgjør faktisk en ganske stor forskjell, og det skal jeg bare nyte nå de neste tre ukene.


Denne gaten går jeg i hver mandag når jeg skal handle på Trader Joe’s, og jeg syns det er SÅ herlig med de fargede husene. Og en liten fun fact: Denne gaten heter faktisk Bergen Street, haha.

Jeg fikk også endelig brukt disse skoene, for første gang i år. Åh, jeg elsker vår ♥ Måtte den bare vare!

– Hadde dere en fin helg og en fin start på denne uken?

6 kommentarer

Siste innlegg