GREY NYC DAY

New York tid: 15:03.

Jeg våknet til soloppgangen idag, som jeg ofte gjør på tirsdager og torsdager når jeg må opp tidlig. Det hjelper faktisk utrolig mye å få sett den oransje himmelen når jeg står opp, det er jo så fint. Selvom New York har ganske like sesonger som Norge, har det likevel vært en forbedring å bo her i forhold til Ålesund, nemlig fordi det er så utrolig mange færre nedbørsdager, og mye mer sol. Dagene har også vært lengre her hele vinteren enn det har vært i Norge, som har vært fantastisk fordi jeg faktisk ikke har tenkt så mye over mørketiden. Det har forsåvidt vært dager jeg har lurt på hvorfor jeg ikke valgte et varmere sted å bo (merk: dagene det har vært -17 grader ute…), men det er en annen sak. Denne dagen viste seg å bli ganske grå til tross for soloppgangen i dag tidlig, men det går faktisk helt fint når jeg ser på værmeldingen at det om ett par dager er meldt sol i én uke fremover.

Til tross for det grå været er det ikke så verst å se rett bort på Grand Central og Chrysler Building.

Meg i dag. Litt sliten og med favorittleppestiften på.

Jeg vil aller helst ligge på sofaen med Netflix resten av dagen, men det får isåfall vente til etter jeg har skrevet ferdig stilen som skal leveres i morgen. Det er det siste “store” som skjer denne uken, så det blir godt å få den unnagjort.

– Hva har dere gjort i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg