HYGGELIG BESØK PÅ SKOLEN

New York tid: 15:35.

Hei dere, og god mandag! Nå har vi jo allerede kommet til mars, hvor ble tiden av? Jeg syns starten av året gikk veldig sakte, men når jeg tenker over det nå så syns jeg det er sykt at vi er inne i den tredje måneden i året. Da er det jo på tide at våren kommer også, for det har den nemlig ikke gjort her enda. Men vi krysser fingrene for flere varmegrader snart, det hadde vært supert!

Det var jo ikke det dette innlegget skulle handle om, for jeg vil heller fortelle dere om besøket jeg hadde på skolen forrige uke. De fleste av dere har nok fått med dere at Kristin Gjelsvik var på besøk på Berkeley College forrige uke, og i dag la hun ut intervjuet med meg. Jeg viste henne rundt på skolen og tok henne også med i en av fashiontimene mine, så fikk hun se litt hvordan det var. Det var veldig hyggelig!


Om du ikke har lest intervjuet enda kan du gå inn her. Der har jeg besvart mange spørsmål om studiet, så kanskje du finner det du lurer på? Om ikke er det uansett bare å ta kontakt, enten i kommentarfeltet her eller på mail ([email protected]). Jeg har også skrevet et innlegg om ofte stilte spørsmål som du kan lese her. Det må jeg snart oppdatere med noen flere spørsmål jeg har blitt stilt i det siste.

Nå må jeg finne frem skolebøkene, jeg har prøve i Visual Merchandising i morgen! Jeg fikk heldigvis gjort endel i helgen sånn at jeg ikke har så mye å gjøre denne uken. Det nærmer seg uansett siste innspurt, så det er nok litt å gjøre uansett. Håper dere har hatt en fin mandag!

– Hvordan er været i Norge forresten? Hører rykter om at det er litt vår der?

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Når du søkte på det du går på nå, hvordan utførte du det? Det kommer frem dette:
      Business
      Fashion Merchandising & Management
      IBS Select
      Full Degree
      Hvilken valgte du?
      Så lurer jeg på om det er vanskelig å komme inn og om det er snitt eller noe? 🙂

    2. Line: Hei! Det var litt annerledes da jeg søkte, da valgte jeg først Fashion merchandising and management, og så senere på det som skulle sendes inn til skolen valgte jeg full degree. Nå står jo det full degree der, så hvis det er det du vil kan du nok velge det. Evt. ring eller send Mail til IBS, så kan de hjelpe. Det skal nok gå fint å komme inn om du har bestått generell studiekompetanse og du har minst karakteren 4 i engelsk, eller bestått språkprøve hvis ikke. Du må også ha godkjent IBS-intervju, men det går nok fint! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg