THE NOT SO GLAMOROUS LIFE IN NYC

New York tid: 22:40.

Hei, dere! Da var det på tide med nok en oppdatering herfra. Jeg trodde jo det skulle bli litt roligere fremover, men det viste seg å være ganske motsatt og jeg satt plutselig med masse skolearbeid igjen. Så, hva har jeg gjort denne lørdagen? Sittet inne med skolearbeid. Jepp, stort sett hele dagen. SÅ glamorøst er mitt liv i New York akkurat nå, haha. Jeg ble så stressa av alt jeg hadde å gjøre at jeg fant ut at jeg rett og slett bare måtte dedikere denne helgen til skolearbeid. Det er en veldig stressende tid nå, med fire uker igjen til ferie og til jeg er ferdig med disse fagene, så da er det veldig mye å gjøre. I tillegg er savnet etter familie, venner og kjæreste veldig stort nå, sikkert mye på grunn av stresset, men da er det greit å ha Skype og andre kommunikasjonsmidler iallefall.



Men så må jeg jo bare minne meg på at jeg bor i en av verdens mest fantastiske byer og at det er her jeg er ment å være akkurat nå, og at det blir veldig bra når det blir litt varmere her igjen og det faktisk går an å gå ut uten å være pakket inn i alt av ullundertøy og vinterklær. Jeg er jo i New York.

Fire uker til ferie, I can do this.

4 kommentarer
    1. Gode Malin! Forstår du har masse skulearbeid no, men du er så strukturert at eg er heilt imponert over deg! Stå på, og så nærmar ferien og våren seg snart! Her snør det ganske tett i dag. Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg