A DAY AT THE MET

New York tid: 21:46.

God tirsdagsmorgen til dere! Her er jo mandagen nesten over, men før jeg legger meg vil jeg vise dere noen bilder fra lørdag. Da var jeg noen timer på Metropolitan Museum of Art sammen med Ina, Ronja og Kelly, IBS-representanten vår her borte. Det var veldig koselig, og det var kult å se museet siden jeg kun har sett det utenfor før. Museet er forsåvidt veldig stort da, så vi så nok langt ifra alt. Etterpå tok vi turen til Teavana for lunsj og prat, som også var veldig koselig.






På kvelden og i hele går slappet jeg bare av, noe som var utrolig deilig etter to stressende uker. Nå har jeg virkelig fått ladet opp batteriene og er veldig klar for denne uken, som heldigvis ikke blir like travel.

– Hadde dere en fin helg?

6 kommentarer
    1. Museèt ser veldig bra ut! Kan sjå der ligg lykkemyntar i vatnet, akkurat slik det gjer i Geiranger (Ørnesvingane). Flott innlegg du har skrive!

    2. Hei, jeg går andre vgs nå, og jeg har tenkt til å søke på buisness ved Berkeley neste år. Jeg har gode karakteret, 5 i de fleste fag, med unntak av noen 4ere og 6ere. Jeg satser på å få 5 blankt i snitt, eller mer. Jeg bare lurer på hva som er snittet for å komme inn på Berkeley, ettersom jeg ikke finner karakterkravene noen plass på IBS sine sider. Hva hadde du i snitt da du søkte, og hva er snittet for å komme inn?
      Itillegg så lurte jeg på om det tar lang tid for å vende seg til å bare snakke engelsk og lese engelsk på skolen? Jeg har jo ikke engelsk nå som valgfag, men hadde 5 i skriftlig engelsk og 6 i muntlig engelsk 1vgs.
      Veldig inspirerende å lese bloggen din, glede meg masse til å mest sannsynlig flytte til New York!
      Mvh
      Malin Hernar

    3. Malin Hernar: Heisann! Jeg er usikker på hva snittet for å komme inn er, men det viktigste er vel å ha 4 eller over i engelsk. Hvis ikke må du bare ta TOEFL-test. Jeg hadde 4,6 eller 4,7 i snitt 🙂 Karakterene dine høres jo veldig bra ut, så det blir nok ikke noe problem for deg!
      For meg var det ikke noe vanskelig å venne meg til engelsken, det er et språk jeg aldri har hatt noe særlig problem med. Hvis du vil forberede deg litt kan du jo alltids lese noen bøker på engelsk og kanskje ta litt gramatikktester på nettet? Der finner du alltid noe som kan hjelpe.
      Så fint at du synes det er inspirerende, det er bare å spørre om det skulle være noe mer. Lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg