FASHION WEEK RECAP

New York tid: 11:39.

Åh, for en helg jeg har hatt! Selvom jeg egentlig ikke har tid til å blogge nå, er jeg bare så gira på å fortelle dere at alt annet må vente en liten stund. Denne fullstappa helgen har nemlig gjort at jeg sitter igjen med litt for mye skolearbeid, men det går fint.

Hovedjobben min på Fashion Week var Platinum VIP Coordinator, som bare var på lørdagen. De to andre dagene hjalp jeg til med det som ellers måtte gjøres (det er alltid noe), som mest var å plassere gjestene der de skulle sitte. Det var lange dager, men jeg hadde det så gøy! Nå har jeg møtt mange nye mennesker, og lært mye nytt. Blant annet på lørdagen tok vi med Platinum VIP gjestene opp til en privat “jewelry showing”, med en spesiell designer som blant annet laget smykker for dronningen av Jordan. Ikke akkurat billige saker, med andre ord, og det var såvidt jeg turte å se på smykkene. Jeg fikk også sett på alle showene siden jeg jobbet front house og ikke backstage, så det var gøy å både få være med på forberedelsene og også se det ferdige showet.




På søndagen brukte jeg denne røde jumpsuiten som er et av favorittplaggene i klesskapet. Lifesaver når man ikke orker kjole!

Nå må jeg sette igang med lesingen igjen hvis jeg skal rekke å få gjort alt jeg har å gjøre. Det går fint da, for jeg har mye å se frem til, og etter de neste to dagene er det nok litt mer spennende blogging i vente. Det er vel på tide? JA!

3 kommentarer
    1. Ja,dette høyrest veldig spennande ut! Du har sikkert opplevd utruleg mykje! Fin erfaring vidare i livet, trur mormor!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg