THE LAST FEW WEEKS

New York tid: 22:05.

Vel, da var det vel på tide å oppdatere litt her igjen da! Greit nok det ikke har skjedd sykt mye den siste tiden, men denne bloggingen må skjerpes altså… Det er jo en stund siden jeg har oppdatert litt om livet mitt, for det har skjedd noen ting siden sist da! Jeg bor jo i New York, hvor det naturligvis kryr av kjendiser, og fangirlen i meg har selvfølgelig fått med meg noen. Det er virkelig en sjanse jeg alltid benytter meg av her. Ser jeg at en kjent person jeg liker skal være en plass, ja, drar jeg dit. Det har endt opp med dette:

Her med Patrick Adams som spiller Mike Ross i Suits.

Og her med min store girlcrush for øyeblikket, Gigi Hadid.

Jeg kan jo begynne å fortelle om hvordan jeg møtte Patrick Adams da; Troian Bellisario, kjæresten hans, kjent som Spencer Hastings i PLL, la ut på Instagram at han skulle ha utstilling i New York. Denne utstillingen var av Behind-the-Scenes bilder han har tatt gjennom disse fire sesongene av Suits, og som fan av Suits måtte jeg selvfølgelig dra, spesielt da jeg hørte at han kom til å være der også. Så da fikk jeg møtt han! Her er noen bilder fra utstillingen (som jeg forresten likte veldig godt):






Og så, på tirsdag så jeg på Gigi Hadid sin Instagram at Sports Illustrated hadde en slags lanseringsfest på Herald Square her i New York, og at hun og mange andre av modellene som var med i bladet skulle være der. Så da dro jeg bare dit etter skolen (det er en ti minutters gåtur), og der møtte jeg henne og mange andre modeller, blant annet Lily Aldridge og Erin Heatherton, som også blant annet er Victoria’s Secret-modeller. Det var ganske overveldende å være der, det var mye folk og så var det liksom kjente modeller overalt, haha.

Det var veldig hyggelig da! Jeg fikk ikke sjansen til å ta bilde med Lily Aldridge dessverre, men Gigi var såå søt og jordnær!

Nå er det straks leggetid her, i morgen starter jo faktisk Fashion Week! Jeg er SÅ gira og klar nå, og veldig spent selvfølgelig. Dere får iallefall høre hvordan det gikk når helga er over, for nå har jeg en veldig travel helg foran meg!

6 kommentarer

Siste innlegg