PHOTO RECAP – TOURIST DAYS

New York tid: 10:00.

Vi gjorde mye de dagene jeg hadde besøk, og mye av det har jeg selvfølgelig dokumentert med kameraet mitt, så her har dere et lite bildedryss fra turistdager i byen:

Det fine besøket mitt, Benedikte og Natalie ♥

Times Square var jo en selvfølge å vise de! Ser dere forresten den store billboarden til høyre? Det er visstnok verdens største billboard, og det skjønner jeg, for den er SVÆR! Benedikte skulle ta bilde av den med telefonen og fikk ikke med hele billboarden selvom hun prøvde å gå lenger bak… Virkelig stor altså.

I fine Washington Square Park, som var ganske tildekket av snø da.

Frozen Yoghurt-pause inne på Macy’s. Her på flagship-butikken til Macy’s, som også er verdens største butikk. Den har 9 etasjer…

Grand Central måtte jeg såklart også vise de.


Ett par bilder til fra Rockefeller. For en utrolig utsikt det er derfra. På bildet ovenfor her ser jo man både Empire, Freedom Tower, og også silhuetten til lille Frihetsgudinnen ute på elva.



Vi gikk en lang tur i Central Park den ene dagen, og fikk da med oss solnedgangen. Det var virkelig helt fantastisk. Central Park er så flott, og jeg elsker kontrastene mellom den rolige, fine parken, og så de høye skyskraperne rundt.

I parken lå også denne veldig koselig restauranten. Den hadde bare masse lys, og det syns jeg var så fint.

Så her fikk dere se litt av det vi gjorde iallefall. De gjorde også endel turistgreier når jeg var på skolen, så jeg tror nok de fikk sett veldig mye. Det er jo umulig å få sett ALT denne byen har å tilby, men jeg vil tro de fikk sett og opplevd veldig mye fint iallefall. Det gjorde iallefall jeg, og selvom jeg ikke blir like “starstruck” av denne byen lenger, så elsker jeg å være litt turist iblant og se nye ting. Det blir liksom en liten pause fra hverdagen og skolearbeidet, og jeg liker veldig godt å ha den muligheten. Man kjeder seg ikke i denne byen.

Jeg har forresten, som dere sikkert ser, satt inn en ny header nå. Jeg tenkte det var på tide, men jeg vet ikke helt hva jeg syns om denne enda, så det kan hende den bare er midlertidig. Vi får se.

– Hva syns dere om bildene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg