TO ME, FROM ME

New York tid: 22:42.

Hei dere! Nå tenkte jeg det var på tide med et nytt innlegg her… Helt ærlig har det gått i ett siden jeg kom hit igjen etter juleferien, og det er først nå de siste tre dagene at jeg har rukket å slappe av litt. Jeg har kost meg masse da, jeg har jo besøk her i byen nå! Så jeg har hatt masse venninnetid og turisttid med Benedikte og Natalie – bilder kommer! Men på søndag merket jeg at jeg egentlig var skikkelig sliten etter at skolen hadde begynt på igjen, tilvenningen til ny leilighet, og at jeg var ute hele dagene. Da ble jeg også syk igjen, som da tydeligvis ikke hadde forsvunnet helt siden jeg ikke var i form da jeg kom hit. Jeg fikk heldigvis slappet av hele søndagen, så jeg ble mye bedre da og jeg føler meg også mye bedre nå.

Vel, det var egentlig ikke det dette innlegget skulle handle om, men når jeg først oppdaterer dere kan jeg likegjerne oppdatere med litt av hva jeg har gjort siden sist. Det innlegget egentlig skulle handle om er det lille jeg forelsket meg i da vi gikk innom Henri Bendel på Fifth Avenue her om dagen:

Denne søte lommeboken fanget oppmerksomheten min der, og jeg klarte ikke ta øynene mine fra den før den var min. Dere aner ikke hvor Blair Waldorf jeg følte meg da jeg gikk ut av den butikken med den klassiske, stripete posen i hånden. FOR en følelse! I tillegg fikk jeg gravert inn initialene mine på den, som bare gjør den enda mer personlig og spesiell. Nevnte jeg at dette var den siste igjen i den fargen? De andre var gule. Det må ha vært meant to be!

Nå må jeg komme meg i seng! I morgen er en ny skoledag, og etter det skal jeg møte Benedikte og Natalie igjen for mer turisttid. Håper på å få oppdatert dere igjen snart, nå har jeg jo faktisk VELDIG spennende nyheter å komme med også!

– Hva syns dere?

3 kommentarer

Siste innlegg