BROOKLYN NEXT

New York tid: 21:46.

I dag signerte Ina og jeg leiekontrakt for vårt nye bosted, som denne gangen blir i Brooklyn! I januar flytter vi dit og jeg gleder meg veldig mye. Der får jeg eget rom (ikke det største akkurat, men det er fortsatt et EGET rom) og vi bor i et veldig koselig område. Jeg liker Brooklyn veldig godt, og vi kommer også til å bo i nærheten av en park, der blant annet Brooklyn Botanic Garden ligger. Hvis du ikke vet hva det er så MÅ du Google det – det er så vakkert der! Gleder meg til å vandre rundt der til våren. Jeg har alltid likt Brooklyn, så jeg gleder meg veldig ♥

Bilde fra forrige tur til Brooklyn. SÅ nært Manhattan blir det ikke da, det er nok litt lenger nede i Brooklyn. Men det går helt fint!

I dag fikk jeg unnagjort en presentasjon i Marketing, så nå er jeg faktisk ferdig med det faget! SÅ deilig! I kveld har jeg gjort ferdig en Research Paper i Business og skal levere den i morgen, så etter det har jeg faktisk bare igjen en test og en oppgave, som begge er til neste onsdag. Så nå er jeg ikke veldig stresset lenger og jeg ser faktisk en ende på alt. Og om under to uker er jeg hjemme i Ålesund igjen ♥

– Har dere mye å gjøre før jul?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg