JULEMARKED

New York tid: 01:33.

Heihei og god morgen til dere hjemme! Her begynner det å bli litt sent nå, men jeg kom på hvor dårlig blogger jeg har vært den siste tiden, så da måtte jeg få ut et innlegg før jeg legger meg. I dag (teknisk sett i går) var vi på julemarked i Sjømannskirken og det var SÅ koselig! Jeg tuller ikke når jeg sier det var himmelen. På bildene ser jo dere ting som man ikke tenker over i Norge siden det er overalt og så lett tilgjengelig, men her borte er det himmelen å finne. Jeg fikk kjøpt julemenn/kakemenn, marsipangris og adventskalender! Jeg kjøpte også pølse i brød til lunsj og det var så godt. Det vil si skikkelig norsk pølse i brød, altså ikke amerikansk hot dog som man naturligvis finner overalt her borte.





Nei, nå er det altfor sent for meg. Føler jeg har en del å gjøre i morgen, da blant annet lage ny middagsplan, handleliste (disse to tingene tar nok litt lenger tid enn dere tror, jeg er nemlig veldig tom for idéer…), handle, lage ønskeliste til jul, vaske, gjøre lekser, og alt dette før klokken åtte, for da er det American Music Awards! Endelig kan jeg se et amerikansk award show live på TV’en, det er sånne små ting jeg elsker.

– Hva gjorde dere i går?

4 kommentarer
    1. Åh, kjære Malin! Så flott å sjå bilda frå Sjømannskirka – og alt det norske du kan kjøpe der. Håper julemannane smaka!!! Tenker masse på deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg