SO THIS HAPPENED TODAY…


Så, i dag møtte jeg Nick Jonas. Det var litt kult. Og nå prøver jeg å virke som om jeg ikke skriker innvendig, for DET gjør jeg, haha. Jeg fant nemlig ut at han skulle være på Barnes and Noble litt bortenfor skolen i dag, så da måtte jeg. Jeg var jo stor fan av Jonas Brothers da de var “aktuelle” eller hva jeg skal si, og Nick har alltid vært den store favoritten. Det er så sykt at jeg har møtt han nå, jeg skulle ønske jeg kunne oppleve det øyeblikket på nytt og på nytt, men heldigvis har jeg dette bildet som jeg kan ha med meg for alltid, hehe.

Åh nei, dette var gøy ♥

5 kommentarer
    1. no må du gi dej med dissa kjendisane dine! *grønn-av-sjalusi-på-livet-ditt* hahah <3 kos dej!

    2. Hjelpe meg – alt du får oppleve der i N.Y. Berre nyt det! Spennande å sjå kven neste kjendis blir!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg