BURGUNDY AND GREY

New York tid: 22:37.

I dag har jeg faktisk vært hos frisøren! Jeg ble tilbudt en pakke med klipp, styling osv, og også ulike ansiktsbehandlinger hos en frisørsalong på 5th Avenue, så i dag tok jeg turen for å fikse litt på håret. Jeg klippet det litt og så krøllet frisøren noen ganske store krøller (de er borte nå…). Veldig deilig å freshe det opp litt, og nå gleder jeg meg til jeg skal tilbake og få ulike ansiktsbehandlinger. Det er iallefall veldig deilig å skjemme meg bort litt innimellom. Etter jeg hadde vært der møtte jeg Ina som var ferdig på skolen, og så fikk jeg henne til å knipse noen bilder av meg:





Hanskene er nye og er fra Topshop – elsker fargen! De har også touch-fingre, det er jo genialt. Jeg har også på meg en ny leppestift fra Sephora. Jeg har hatt så lyst på en burgunder leppestift nå til høsten, og det fant jeg heldigvis der. Den vises ikke så godt her, så jeg kan heller vise det litt nærmere senere. Jeg digger den hvertfall, og den er fuktighetsgivende og varer lenge. Love it ♥

– Hva syns dere om antrekket?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg