THE DAY I MET CARA DELEVINGNE

New York tid: 22:26.

Hei dere! Okei, så, dette har vært en ganske kul dag. Mildt sagt. Først fikk jeg tilbake midtermen i Business og den fikk jeg A på! Så det er jeg veldig fornøyd med. Da den timen var over dro jeg rett bort til åpningen av den nye Topshop-butikken på Fifth Avenue, som ypperlig nok ligger 8 kvartaler unna skolen. Den åpnet klokken 12 i dag, så jeg var der borte 20 minutter før åpningen og fikk stilt meg i kø, ikke veldig langt bak faktisk, den ble iallefall mye lenger etter hvert. Der møtte jeg Cara Delevingne:

DET var SYKT KULT! Jeg er fortsatt starstruck og kan ikke forstå at jeg faktisk har møtt selveste Cara Delevingne, en verdenskjent modell og definitivt én av de kuleste personene i verden, hun er jo RÅ!

Jeg kan jo forklare litt: I dag åpnet den andre Topshop-butikken i New York, og det er tydeligvis den nest største i verden. Det er jo ganske stort, så jeg fant ut at jeg måtte dra dit siden det var midt mellom timene mine og det er så nært skolen. I begynnelsen av denne uken ble det også kjent at Cara Delevingne skulle være der siden hun er ansiktet for butikken, og det var jo veldig kult, men jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å møte henne siden det kom til å være så mange folk. Det som var veldig bra var at de gikk forbi hele køen for å komme frem til butikken, og dermed fikk også noen få folk (deriblant meg) sjansen til å ta en aldri så liten selfie med henne. SÅ gøy!














Butikken var, i kjent Topshop stil, veldig kul og jeg kunne godt tenkt meg mye der. Jeg kjøpte ingenting i dag siden jeg heller vil vente til det roer seg litt, men fremover tror jeg at jeg trenger et eget Topshop-budsjett… Gi meg ALT!

Nå må jeg spise litt, lage lunsj til de neste to dagene og så legge meg, med et veldig stort smil om munnen. New York, du har vært veldig bra i dag, og vi ses igjen i morgen. ♥

5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med A i karakter da, det er jo dødsbra 😀
      OHMYGOSH! SÅ heldig du var som fikk møtt henne! virkelig… hadde vært en drøm om jeg hadde møtt henne selv. Hun er virkelig rå, som du sier ;P veldig fine bilder du fikk med henne også. Du ser jo minst like pen ut som henne ^^ Å, som jeg elsker Topshop. Kunne godt tenkt meg så og si alt i butikken, selv (:

    2. Gratulerer med A mistermen! Og såååå heldig du er som fikk møte Cara! Hun er så nydelig! Elsker Topshop, hadde nok kjøpt altfor mye om jeg hadde vært der haha 🙂
      Håper du får en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg