STARSTRUCK STALKER

New York tid: 21:19.

Hei dere! Ett par bloggfrie dager har gått nå grunnet mye skolearbeid. Nå er helgen rett rundt hjørnet, så nå blir det iallefall blogging! Men uansett, i dag har vært en veldig interessant dag! Eller, når jeg tenker over det var det bare noen timer som var interessante. Noe dere kanskje ikke vet om meg er at jeg følger ganske mange folk på Youtube, og en av mine interesser er å se på Youtube-videoer, og ikke bare som har med sminke og mote å gjøre. Noen av dere har kanskje hørt om Alfie Deyes/Pointlessblog på Youtube? Vel, han er nå i New York for å promotere boken sin og for å ha boksignering i morgen, noe jeg selvfølgelig hadde tenkt meg på. I dag derimot hadde han “scavenger hunt” og twitret hvor i New York han var sånn at folk da kunne finne han. Og guess what:

Jeg fant han, jeg! Det var faktisk helt sykt, for jeg hadde akkurat kommet inn på klasserommet og det var ti minutter igjen til timen begynner. Da twitrer han at han er på et sted med to store løver og mange bøker. Og hvor er det? Jo, New York Public Library, rett borti gata for skolen min!! Altså seriøst, hva er sjansen for at han er der akkurat før jeg starter på skolen og da rekker å dra bort dit? Jeg tok vesken min og løp bort, lette en stund, før endelig jeg og en gjeng jenter (de lette også, hehe) fant han! Da signerte han boken min og tok et bilde med meg, før jeg løp bort til timen igjen, kun noen få minutter for sent! Det var verdt det.

Så nå slipper jeg å vente i flere timer i morgen for å få møtt han og få boken signert! Jeg var en veldig fornøyd og starstruck jente, nå har jeg jo sett to kjendiser på under én uke. (Ja, Youtubere teller som kjendiser for meg) Jeg liker måten dette utvikler seg på, New York!

Ellers har det vært en veldig regnfull dag i storbyen, for andre dag på rad. Og én ting er sikkert, kommer det noen få regndråper i New York, ja da ser du plutselig paraplyer overalt:



Jeg har selvfølgelig investert i en selv, for det kan regne ganske mye også.

Nå er det bare meldt sol fremover da, så ett par dager med regn går helt fint. Nå er jeg veldig klar for helg, og heldigvis er fredagene veldig greie på skolefronten. Da er liksom alle klare for helg og det er en helt spesiell stemning. Høres kanskje rart ut, men det er litt vanskelig å forklare.

– Hvordan er været hos dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg