JUST LIKE CARRIE AND MIRANDA

New York tid: 23:43.

Jeg viste jo ikke dere alt vi gjorde på lørdag, rett og slett fordi det ble alt for mange bilder. Luksusproblem? JA! Uansett, Sex and the City-fans som vi er, måtte vi selvfølgelig ta turen innom… Magnolia Bakery og The Carrie Steps!


Det var naturligvis litt kø, men det var snakk om 5-10 minutter, så det var ingen problem.












Og så spiste vi cupcakesene våre på en benk. Just like Carrie and Miranda did.



Trappene er faktisk bare typ én gate bortenfor Magnolia! Dessverre var det ikke så lett å ta et bra bilde, siden det var byggearbeid rett ved trappen. Men jeg får heller dra tilbake om noen måneder og se om det er bedre da!

Og her er altså gaten til Carrie Bradshaw! Som dere ser hadde det nok vært litt koseligere uten byggearbeidet…

Veldig greit å ha disse bildene å poste nå, for i dag har jeg vært veldig produktiv, men gjort veldig lite interessant. Jeg har faktisk ikke så mye skolearbeid å gjøre resten av uken nå, og det er utrolig deilig! Hodet mitt er forsåvidt veldig sliten etter å ha inntatt veldig mye informasjon i dag. Heldigvis begynner jeg sent i morgen og kan nyte en rolig morgen med en god frokost.

– Noen som er Sex and the City-fans her?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg