PÅ NYE EVENTYR

New York tid: 23:08.

Hei dere! Nå er det faktisk to dager siden jeg blogget, som er ganske uvant siden jeg har blogget ca. hver dag siden jeg kom hit, om jeg husker rett. Det er rett og slett litt vanskelig å komme med bloggmateriale midt i uken når jeg sitter med hodet i bøkene. Jeg har liksom tid til å blogge på kveldene, men poenget er at siden jeg da kun har vært på skolen og lest etter skolen, er det da ikke spesielt mye å blogge om. Jeg MÅ for eksempel bli flinkere til å antrekksbilder, det går jo egentlig ganske raskt siden jeg for eksempel bare kan smiske med meg en av mine roomies ut på gaten for å ta noen kjappe bilder i maks fem minutter. Note to self: mer antrekksbilder, det pleier å slå an.

Ihvertfall, i dag har jeg gjort litt mer spennende ting. Jeg fikk endelig møtt fine Johanne! Siden hun også studerer i New York nå, så fant vi ut at vi måtte bare møtes. Hun viste meg litt rundt i Soho og West Village, og det er så koselig der! Det er jo der kjendisene henger, så fra nå av er det der jeg også henger. Da jeg hørte om alle kjendisene hun hadde sett så fant jeg ut at jeg må definitivt til Soho oftere, hehe. Jeg har ingen bilder fra Soho i dag dessverre, men jeg har litt fra veien til og fra:


Alltid like “stas” å ta subwayen fra Grand Central, hihi.

På vei hjem tok jeg toget fra World Trade Center. Det var veldig fint lys ute siden det var akkurat da solen holdt på å gå ned ♥ Det var også pyntet fint med lys som dere kan se på bildet ovenfor!



Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne stått og sett på Freedom Tower lenge, og som jeg har sagt før så er bygningen så utrolig vakker. Spesielt i lyset fra solnedgangen!

Togstasjonen er rett ved siden av Freedom Tower, så når vi skal hjem kan vi enten ta toget herfra, eller ta toget fra lenger oppe på Manhattan, mye nærmere skolen.

Nå har jeg bare én dag til før det er helg! Nå gleder jeg meg veldig mye, og vi har allerede planlagt å være turister hele lørdag. Da blir det mye å blogge om også, så jeg håper dere syns det er interessant hvertfall, selv om bloggingen de siste dagene kanskje ikke har vært spesielt interessant. Jeg studerer jo her, så jeg kan jo ikke være turist og finne på mye interessant hver dag! Men i helgene, da liker jeg å være turist, hihi.

– Hva syns dere om bildene?

7 kommentarer
    1. Veldig fine bilder! Ser så spennende ut å bare ta en bane, eller et tog der nede. Hadde ikke vært like interessant om jeg tok bilder fra togstasjonen i Bergen derimot, haha. Og Soho virker som et stilig sted. Kult at kjendiser henger der ofte. Hvem vet, kanskje møter du på noen også? Gleder meg hvertfall til turist innleggene ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg