IN MY FRIDGE

New York tid: 22:10.


Dette kan kanskje ses på som et teit innlegg av noen, og jeg har ikke ryddet hyllen for at det skal se helt perfekt ut. Men jeg tenkte, for å vise litt mer av studentlivet, at jeg kan vise dere hva som er i mitt kjøleskap nå når jeg for første gang har prøvd meg på ukeshandelen. Nå håper jeg bare at jeg har alt jeg trenger for resten av uken. Kjøleskapet består av (fra venstre og bak til frem): chinese takeout-rester (de var middag idag), egg, tortillalefser, flasker med vann (greit å ha helt kaldt og klart), juice, yoghurtdressing, vaniljeyoghurt, philadelphiaost, kylling, kjøttdeig, jordbær, blåbær, og diverse grønnsaker helt til høyre. Jeg har også fisk, pitabrød og bagels i fryseren. Og selvfølgelig Ben & Jerry’s siden det koster typ 20 kr her!! Så nå er jeg klar for å spise god mat resten av uken! Og lenger siden det blir endel rester jeg kan ha i fryseren.

Det har ikke vært noe hverdagsinnlegg de siste to dagene, siden jeg egentlig ikke har gjort såå mye spennende. I går (søndag) lå jeg nemlig dårlig ca. hele dagen (veldig gøy ja), i tillegg til at vi ikke hadde strøm i leiligheten ca. hele dagen, så det var også veldig gøy ja. Ikke av de beste dagene her kan man si, men det gikk greit. Vi var iallefall veldig fornøyde på kvelden da vi endelig hadde strøm, bestilt chinese-takeout og det gikk Glee på tv’en. I dag har vi vært på orientation på skolen igjen og det var så spennende og motiverende! Jeg er veldig spent på skolestart nå og hvordan det blir. Nå skal jeg bare spise litt is før jeg legger meg. Håper dere har hatt en fin mandag!

I morgen har jeg mine første timer, wish me luck!

5 kommentarer
    1. Syntes det var et interessant innlegg jeg da. Mye godt, hehe. Å, så unfair at Ben and Jerry’s er såpass billig der ;o her er den jo som du sikkert vet, over 50 lappen. Lykke til i dag^^

    2. Du har masse godt i kjøleskapet, kjære Malin! Så kjekt å få høyre korleis du har det! Nyt studentlivet! Lykke til!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg