NEW FOUNDATION


Nå har jeg endelig fått tak i denne foundationen! Den koster jo ganske mye i Norge, og i Polen fant jeg den ikke på noen Sephora-butikker, mens her i USA fant jeg den på den første jeg var inne på og de hadde stort utvalg. Jeg fikk god hjelp til å finne riktig farge, så nå har jeg den endelig og jeg gleder meg til å bruke den. Jeg har bare såvidt testet den ut, siden jeg vil bruke opp min gamle foundation først. So far so good! Jeg kjøpte selvfølgelig den tilhørende kosten som skal hjelpe til en perfekt finish.

– Noen andre som har testet ut denne?

4 kommentarer
    1. rosh: Hei! Den kostet vel 28 eller 29 dollar tror jeg, altså myye billigere enn i Norge 😀
      Så gøy da! God tur og kos deg masse i verdens beste by 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg