MY NEW CAMERA




Her har dere mitt nye kamera, Canon Powershot G16! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, det er som et speilreflekskamera bare i den lille, perfekte størrelsen. Blenderen går helt ned til 1.8, det er altså veldig lyssterkt, det filmer i HD, har wi-fi funksjon som gjør at jeg kan overføre trådløst til blant annet mac og iPhone, både autofokus og manuellfokus, og har ISO som kan gå fra 80 – 12800, og mange flere funksjoner. Jeg har jo Canon fra før av, så jeg syns det er veldig greit med enda et Canon-kamera. Dette kjøpte jeg hovedsaklig til New York, sånn at jeg slipper å drasse rundt på den tunge, store speilrefleksen, og kan ha dette kameraet tilgjengelig til enhver tid.


Gleder meg til å ta mange fine New York-bilder med dette kameraet ♥

– Hvilket kamera har dere?

9 kommentarer

Siste innlegg