SISTE DAG PÅ JOBB


Hei dere ♥ TGIF! I går kveld var jeg ute og spiste sammen med jobben, og det var kjempekoselig. Det passet jo veldig fint med tanke på at i dag var min siste dag på jobb før jeg drar. Det er fortsatt tre uker til jeg flytter, men jeg fant ut at jeg trengte ferie før jeg drar og jeg trenger tid til familie og venner. Jeg har faktisk ikke hatt én uke i strekk uten jobb eller skole i hele år. Når jeg tenker over det så var nok forrige gang jeg hadde en uke helt fri, i begynnelsen av sommerferien i fjor. Det er veldig lenge, så nå er jeg glad for at jeg endelig har ferie. Likevel er det litt vemodig, for jeg trives så godt med kollegaene mine på jobb, og nå skal jeg plutselig ikke jobbe der før neste sommer. Jeg har fortsatt tid til å komme innom av og til og ikke minst si hadet før jeg drar. Takk for ett og et halvt år, Cubus Ålesund. Ses neste sommer ♥

Nå er faktisk nesten alt av papirarbeid klart til New York, det er bare noe smått som mangler, så nå er jeg ikke like stresset lenger. Tiden går veldig fort nå, det er jo bare tre uker til jeg drar. Wow.

– Går dere på skole i år eller jobber dere?

16 kommentarer

Siste innlegg