UP, UP AND AWAY


Hei til mandag og hei til dere ♥ Da jeg våknet opp i dag føltes det ekstra “forfriskende” og jeg følte virkelig at det var mandag og en ny start. Hvorfor jeg virkelig følte det i dag, det vet jeg ikke, men det var deilig. Nå er det under 30 dager igjen til jeg drar, så nå føles det virkelig nært. Likevel kan jeg ikke se for meg at jeg er i New York om en måned, haha. Det går nok ikke opp for meg før jeg begynner å pakke eller sitter på flyet.

I dag startet jeg dagen med en liten fjelltur, og vet dere hva? Da jeg så ut vinduet var det sol og så gikk jeg for å ta på meg treningsklær og sko, og da regnet det da jeg skulle gå ut døren. Altså, er det mulig? Men i dag stoppet det ikke meg, så jeg dro ut uansett! Og så spurte mamma meg isted om jeg ville være med en tur (til samme toppen), så da ble jeg rett og slett bare med da også. Veldig forfriskende, men også ekstra slitsomt siden det var tur nummer to i dag. Har på følelsen av at jeg ikke kommer til å klare å gå de neste dagene… Så det er altså det sykt spennende jeg har funnet på i dag, haha. Hvis det ikke regner i morgen så kan jeg endelig få tatt noen bilder ute til fremtidige innlegg. Har jo noe jeg har planlagt, men jeg er ganske avhengig av været for å få bra lys til bildene. Og det går ikke i pøsregn!

– Hva har dere gjort i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg